PointBlank [0X82000015] ve [OX8200000C] Hatası Cozumu

{[['']]}


Merhaba arkadaşlar ,

 Hatayı bende arıyordum ve adeta çılgına dönmüştüm. Çok emek vermiştim. Sorunu buldum , çözdüm ve arşivledim.

[0X82000015] Hatası için :

1
 Birazdan vereceğim programı PointBlank klasöründe kilerle değiştiriyoruz ve giriyoruz. Bu hatanın çözümünü  Pointblank yetkilileri kökden çözümü bulana kadar bunu kullanabilirsiniz.


  Program : İndirmek İçin Tıklayın !

2
Eğer yine düzelmediyse bu sefer pointblank klasörüne girip i3FrameworkDx.dll yi silin ve çıkın sorun çözülmüştür.


OX8200000C] Hatası Çözümü

Oyunu tamamen kaldırın ve bu adresten indirip yeniden kurun. Sorun çözülmüştür.

Sorunumuz çözüldü ise lütfen yorum yapınız.

İyi oyunlar dilerim. Oynadıkça bizi hatırlayın.
Share this game :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder