Sitenin Soluna Genel Kayan Menü

{[['']]}
Sitenizde ziyaretçilerin kolayca her yere ulaşmasını ister misiniz? 

Bu kodla; Kendi sosyal medya adreslerinizi,
Facebook sayfanızı,
Twitter'de takipçilerinizi,
Bulunulan konuyu paylaştırmanızı,

Site içerisinde arama yapmanızı sağlayacak. Örneğin: Ziyaretçi konuyu Facebook'ta paylaşır. Arkadaşları görür, sitenize girer, o da paylaşır, bir arkadaşı girer. Bu böyle devam eder. Sizin hitiniz artar. Takipçiniz artar. 

Bu kod çok değerli! Kodu Blogger tasarımı ararken yabancı bir site kullanıyordu. Kodu ayıştırdım ve bu duruma getirdim. 

Tabii Facebook sayfayı, Twitter kutusunu, konuyu paylaşmayı ve sitede gerçekten arama yapan arama motorunu ben ekledim/yaptım. Kodları hemen indir butonundan indirebilirsiniz !




Share this game :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder